top of page
7.png
5.png

בניית אתרים

הלקוחות שלך יודעים שאתה קיים?
צברת שנים רבות של ניסיון בשטח והחלטת לפתוח קליניקה / משרד פרטית. 
רכשת ציוד, גייסת כוח אדם מתאים והמרפאה / משרד מוכנה לקבלת קליינטים. 
הם יודעים שאתה קיים? יש לך מושג שפתחת משרד ?
קרוב לוודאי שאתה המומחה שהם צריכים, אותך, הם מחפשים דרך גוגל או דרך הרשתות החברתיות.
צורת החיפוש שלהם מתמקדת ב" תחום ספציפי, מיקוד גיאוגרפי, בעל ניסיון מוכח וכזה שיש לו גם עדויות חברתיות.
כדי שישמעו עליך אתה חייב נוכחות חזקה ברשת: אתר משלך, נוכחות ברשתות החברתיות, עדויות חברתיות. הם צריכים לראות אותך, להרגיש אותך. 
ככה זה עובד היום. אנשים מחפשים לראות את המומחה שאליו הם רוצים להגיע. כבר לא מספיקה המלצה מפה לאוזן גם בתחום הרפואה הרגיש. 
היום מדברים על הכל ושואלים הכל. מראש.
כדי שהלקוחות הבאים שלך יגיעו אליך – הם חייבים לדעת מי אתה. לשם כך צריך תכנון מ-ד-ו-י-ק של הנוכחות שלך ברשת: אתר, דפי נחיתה, דף עסקי ועוד.
 
מה צריך להיות באתר אינטרנט טוב?
כמו בכל דבר נדרשת, ראשית, אסטרטגיה, ההבנה של קהל היעד שלך, מה ההבטחה שלך?

דף הבית, למשל, צריך לכלול מידע ברור ומדויק באשר לתחום ההתמחות שלך, מידת הניסיון שלך בתחום, השירותים שיוכל הלקוח לקבל בקליניקה, המלצות ומכתבי תודה וכמובן את כל הפרטים הדרושים ליצירת קשר. עמודי התוכן של האתר יכללו גם מידע רפואי חיוני, המלצות מקצועיות ומאמרים שיספקו ללקוחות שלכם מידע הקשור לתחום ההתמחות שלכם ולנושאים שהובילו אותם אל האתר מלכתחילה. 

דף נחיתה המותאם לעולם הרפואה
אתר האינטרנט הוא חשוב אבל לצדו כדאי לתכנן במדויק גם את דף הנחיתה, זה שילווה את הקידום הממומן בגוגל, ברשתות החברתיות ובאמצעים הדיגיטליים השונים. דף נחיתה לרופא יכלול גם הוא את הפרטים המרכזיים - אבל הוא יהיה ממוקד הרבה יותר. כדי שדף הנחיתה יעשה את העבודה הוא צריך לספק מידע על תחום הפעילות שלך, הניסיון המקצועי והיכולת שלך לסייע למטופל מעברו השני של המסך. אלה הם הנושאים המשמעותיים ביותר מבחינת הגולש, ובהם אנחנו חייבים להתמקד. כמובן שלצד תכנון התוכן נקבע ביחד את העיצוב המקצועי והמתאים ביותר לדף הנחיתה ולמיתוג.

שלב מקדים - אסטרטגיה 
בניית אתרים ודפי נחיתה היא צעד קריטי שיסייע לך בקידום המשרד הפרטית שלך, אבל כדי לעשות את זה נכון נדרש תכנון מדויק מאוד. אם כן, בשלב ראשון נבין מה הם הצרכים שלך, אילו שירותים אתה מציע וגם מה היא רמת הניסיון שלך ושל אנשי הצוות האחרים (במידה ויש). מתוך הפרטים הללו נוכל לאפיין את מבנה האתר האידאלי ולהציע סגנונות עיצוב אפשריים שיעבירו ללקוחות את המסרים המרכזיים והחשובים ביותר. בשלב הבא נהפוך את התכניות למציאות ונבנה את אתר האינטרנט המקצועי ואת דף הנחיתה המרשים ביותר, אלה שיאפשרו ללקוחות הפוטנציאליים למצוא אותך ולזהות את היתרונות המרכזיים שלך.

אז מתי נפגשים?

תודה על פנייתכם! נשוב אליכם בהקדם

bottom of page