הפקת סרטים

הפקת סרטים ופרסום ביוטיוב

הרשתות החברתיות הן הכלי המשמעותי עבור מפרסמים ובעלי עסקים שמבינים איפה נמצא קהל היעד, ומהי הדרך הנוחה והיעילה ביותר להגיע אליו.
שלושת היתרונות מרכזיים:

  1. עלויות פרסום נמוכות יחסית, במיוחד בהשוואה לערוצי פרסום מסורתיים

  2. יכולת פילוח מדויקת תוך הגעה לקהל יעד רחב ורלוונטי

  3. הכל מדיד וכמית. ניתן לראות מה הניבה כל פעולה שיווקית וכספית שנעשתה במערכות הללו.

אחד הערוצים הנפוצים ביותר בקרב בעלי עסקים הוא כמובן פייסבוק, הרשת החברתית שגם ללא דף פרטי ורצון לפרסם לעולם מה אכלת לארוחת הבוקר – ניתן לנצל את יתרונותיה.

אבל, ישנן רשתות חברתיות נוספות כמו: יוטיוב, ערוץ הווידאו הפופולארי בעולם ואינסטגרם.

פרסום באמצעות וידאו

יוטיוב הוא השליט הדומיננטי ביותר דרך הווידאו. ניתן לשווק דרכו כמעט כל דבר מצולם. מה הקשר אליך?
שיווקי צילומי תדמית, שלך. עדויות של הלקוחות שלך, דוגמאות לעבודות מוצלחות שאתה עושה.
לא צריך יותר מדקה - דקה וחצי של סרטון כדי שהוא יעשה עבודה אפקטיבית עבורך.
לפעמים אין צורך אפילו שתדבר, שכן העשייה מדברת בעד עצמה.

חשוב לציין, אנחנו מודעים מאוד לחוקי הפרסום ולהגבלות שמוטלות על רופאים ועובדים על פיהם.

 

רוצה את הסרטון הראשון שלך?
גם כאן נדרש תכנון מדויק.

 

הפקת סרטים לצורך קידום ברשתות החברתיות היא לא משימה פשוטה אלא פרויקט שדורש תכנון והיערכות. קביעת נושא הסרט, בניית התסריט ובחירת אלמנטים נוספים כמו אתר הצילום (אם נדרש), מוזיקת הרקע או הקריינות ברקע, כל אלה דורשים מחשבה רבה. בשלב הראשון נזהה את מטרות הסרט, את המסרים המרכזיים שהוא אמור להעביר וכמובן את קהל היעד אליו נרצה להגיע. עם בריף שיווקי ניתן להציע רעיונות לתסריט ולקונספט וכן לתכנן את הסטורי-בורד. רק לאחר שכל אלה יאושרו נגיע לשלב הביצוע שבו יופק וייערך הסרט לקראת העלאתו ליוטיוב ולקראת הפצתו באמצעות כלי הפרסום שעומדים לרשותנו.

 

קידום סרט התדמית

קידום סרטים אפשרי באמצעות כלי הפרסום של יוטיוב, דרך גוגל וגם באמצעות הרשתות החברתיות השונות, בהן פייסבוק ואינסטגרם. סרט שיצליח להעביר את כל המסרים העיקריים, לרבות מקצועיות המרפאה, הניסיון הרב שלכם ומגוון השירותים הרחב שיקבל הלקוח במרפאה, הוא חלק בלתי נפרד מתכנית הפעולה ומהאסטרטגיה השיווקית שנבנית עוד בראשית הדרך.

אז מתי נפגשים?

© כל הזכויות שמורות ל Goldigital