FAQ
אתר אינטרנט הוא כרטיס הביקור של המרפאה שלך. הלקוחות שלך מקבלים את המידע שלהם דרך מנועי החיפוש והרשתות החברתיות, וכדי שיוכלו להגיע אל המרפאה, להכיר את השירותים השונים שהיא מציעה ולפנות לקבלת שירות - הנוכחות בגוגל חשובה ביותר.
פרסום בגוגל פועל בשני אפיקים במקביל: קידום אורגני (SEO) וקידום גוגל Adwords - שניהם אפשריים באמצעות אתר אינטרנט בלבד.
האלגוריתם של גוגל לא נחשף במלואו מעולם אבל היום ידועים כמה כללי זהב, לרבות שימוש במילות מפתח, יצירת תוכן איכותי לגולשים, עיצוב אתר שמספק חוויית משתמש טובה, התאמת האתר למובייל ועוד. אתר אינטרנט שמקפיד על הכללים של גוגל לאורך זמן ימצא שהוא מופיע במיקום טוב יותר בתוצאות החיפוש.
כל אחד יכול לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק, אבל כדי להפיק את המיטב מהדף העסקי שלך חשוב לתכנן את הפעילות השיווקית, את התכנים השונים וכן את הקמפיינים שיובילו את הגולשים לעמוד הפייסבוק ולאתר האינטרנט שלך.
מאמרים מקצועיים מספקים מענה לשני נושאים מרכזיים: ראשית, הם מבצעים שימוש במילות החיפוש הנפוצות ולכן הם תורמים לקידום האתר בגוגל. שנית, מאמרים מקצועיים שיספקו לגולשים ערך מוסף הם מאמרים שמעבירים ללקוח את המסר החשוב מכל – שאתם מומחים בתחום שלכם.
פרסום ברשתות החברתיות ניתן למדוד באמצעות כלי מדידה שונים המוצעים על ידי הרשתות עצמן, פרסום באמצעות גוגל ניתן לבחון דרך גוגל אנליטיקס. ישנם כלים נוספים שיאפשרו לנו לעקוב אחר ביצועי הפרסום בכל הערוצים השונים.
ישנן פלטפורמות שונות שמאפשרות לנו להגיע ללקוחות הפרטיים, לרבות רשתות חברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם, פרסום ביוטיוב וכן קידום גוגל SEO וקידום גוגל Adwords.


