top of page
1.png
2.png

קידום בגוגל Adwords

עד עכשיו הלכת לפי 'ספר' השיווק המדויק: הקמת אתר מקצועי ומלוטש שמשקף את הפעילות שלך בצורה מרשימה להפליא. השקעת גם לא מעט בתכנון התוכן ובמיתוג מדויק. יש לך גם דף בפייסבוק ואולי אפילו בלוג מקצועי שהבנת שחשוב שיהיה לך.
אלא שקידום אורגני דורש סבלנות רבה ולא מעט זמן, ובינתיים העסק שלך שקט קצת יותר מדי. כדי לקדם את העסק ולהגדיל את התנועה לאתר גם בשלב שבו גוגל עדיין לא ממש מכיר בו, יש פעולה אחת מרכזית וחשובה במיוחד: קידום ממומן.
למעשה, קידום בגוגל Adwords הוא אחד הכלים החשובים ביותר שעומדים לרשותנו היום לצורך קידום האתר בפלטפורמה המובילה ביותר.


איך בדיוק זה עובד ואיך כל זה מתחבר לעסק הפרטי שלך?

 

מודעות ממומנות בתוצאות החיפוש

כשאנחנו מחפשים מוצר או שירות בגוגל אנחנו מקבלים רשימה ארוכה של תוצאות ובראש הרשימה מופיעות לרוב מודעות מודגשות שלצדן כתוב במפורש: מודעה. אם נתקלת בהן בעבר זכית לגלות מהו קידום בגוגל Adwords. המודעות הללו נקבעות על ידי המפרסם והן מורכבות מביטוי החיפוש המרכזי (למשל: מרפאת שיניים בתל אביב). כך, בתקציב שנקבע מראש, מנוע החיפוש יציב אתכם בראש תוצאות החיפוש גם אם גוגל עדיין מסתירים את האתר שלכם אי שם בעמוד השביעי של תוצאות החיפוש. אז נכון, מודעות ממומנות ברשתות החברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם יאפשרו לכם להשתמש גם בתמונה יפה - וגוגל לא - אבל זה בהחלט המקום להופיע בו כדי שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם ידעו שאתם שם בשבילם.

 

פילוח מדויק מאוד

אחד היתרונות המרכזיים של קידום בגוגל Adwords הוא היכולת שלנו לזהות את קהל היעד בצורה מדויקת מאוד. פילוח הקהל דרך רשת התוכן של גוגל הוא כלי נהדר שמאפשר לנו להעלות קמפיין ממומן שמגיע בדיוק לקהל היעד הרלוונטי. מאחר ואנחנו מנהלים תקציב פרסום ומעוניינים להפיק ממנו את המיטב, הכלי הזה עוזר לנו לחסוך בעלויות באופן דרמטי ולהשתמש בתקציב העומד לרשותנו כדי להשיג את המטרות שלנו בצורה הטובה ביותר. יתרה מכך, רשת התוכן של גוגל - בהשוואה למודעות הממומנות בתוצאות החיפוש -  מאפשרת לנו לעצב מודעות מכל סוג שהוא, לרבות באנרים על בסיס פלאש ומודעות מעוצבות.

 

קידום באמצעות יוטיוב

כשמדברים על קידום ברשתות החברתיות מדברים גם על ערוץ אחד שבוודאי יצא לך להכיר: יוטיוב. היום כבר לא באמת צריך להציג אותו, שכן מדובר באחד הערוצים החזקים והמשמעותיים ביותר שקיימים. עסקים רבים כבר מכירים את היתרונות הרבים שלו והפכו אותו לפלטפורמת פרסום מרכזית - ובצדק. החיבור בין יוטיוב לגוגל מספק לנו יתרון משמעותי נוסף. היום אנחנו יכולים להגדיר שמודעות הפרסום שלנו יגיעו למי שצופה בסרטון מסוים או בתחום ספציפי. נוכל להתמקד גם במיקום גאוגרפי מוגדר או בקבוצות הגיל הרלוונטיות לנו. זהו פילוח ברמה הגבוהה ביותר, ודרך מצוינת להבטיח תשואה גבוהה על ההשקעה שלנו.

אז מתי נפגשים?

תודה על פנייתכם! נשוב אליכם בהקדם

bottom of page